Belit je uspešno uveo ISO/IEC 20000-1:2011 sistem upravljanja uslugama u IT za upravljanje i pružanje usluga u održavanju i podršci softverskih rešenja eksternim korisnicima.
Uspešnost uvođenja je potvrdila eksterna provera sistema ISO/IEC 20000-1:2011, koju je sprovela kompanija SGS i potvrdila da sistem upravljanja uslugama u IT za upravljanje i pružanje usluga u održavanju i podršci softverskih rešenja eksternim korisnicima Belit-a u potpunosti ispunjava zahteve propisane ovim međunarodnim standardom.
SGS je vodeća svetska kompanija za kontrolisanje, verifikaciju, ispitivanje i sertifikaciju i priznata je kao globalni reper za kvalitet i integritet. Ova kompanija ima više od 90.000 zaposlenih i posluje u vidu mreže sa preko 2.000 predstavništava i laboratorija širom sveta.
Pored ISO/IEC 20000-1:2011, Belit dodatno već duže vreme implementirane sisteme sa kojima je ovaj sistem u vezi – ISO 9001:2008 sistem upravljanja kvalitetom za razvoj softvera i realizaciju projekata u oblasti IKT, kao i ISO/IEC 27001:2013 sistem upravljanja bezbednosti informacija za razvoj softvera i realizaciju projekata u oblasti IKT.