Kantar Retail je jedna od vodećih kompanija na polju usluga poslovnih konsultacija za maloprodaju i deo Kantar grupe. Njihov ruski ogranak, Kantar Retail Market Insights Russia, je grupa iskusnih konsultanata i analitičara maloprodajne industrije. Njima je bilo potrebno fleksibilno i interaktivno web rešenje koje omogućava pretplatnicima da manipulišu podacima o maloprodaji u Rusiji vezanim za prodajne rezultate, prodavnice i prosečne veličine prodavnica od 2012 – 2018, kao i da rade prognoze.
Opšti ciljevi:
Onlajn baza podataka za preciznim regionalnim prognozama za rusko maloprodajno tržište. Sajt treba da omogućava postovanje materijala kao što su Power Point i Excel files ili fotografije koje će korisnici moći da preuzmu za svoje potrebe.
Posebni ciljevi:
Sajt treba da radi sa minimum 3 zadnje verzije modernih browser-a. Baza podataka i korisnički interfejs su na dva jezika: ruskom i engleskom. Za sajt su razvijene napredne opcije izveštavanja sa kastomizovanim izveštajima za preuzimanje, a sajt ima veoma visok nivo bezbednosti.
Slični projekti: Portal javnih nabavki Skytec Dubai